HTML

Magyarok a világ nyolcszázasain

Magyar ifjak kalandjai a Világ nyolcszázas csúcsain és azokon túl. Izom, túrabot, hősi eposzok és egyéb nyalánkságok.

Friss topikok

Címkék

Palon-támadás 1.0

2012.04.26. 12:46 800asok

 

 

Egyszer, és tényleg csak egyszer nem izgultam tegnap.

Ez nem akkor volt, mikor lehetetlen szakadékok tövében friss feleségem csípejét kvázi „ellentartva” (a minimális felelősségérzet szimbóluma vészhelyzetben, ha legalább hozzáérsz a másikhoz) áttopogtunk a csizmaszéles ösvényeken ( Eszter lábbelije vagabund, idegei kötelek, koncentrációja kitűnő), hanem, mikor végre megcsúsztam egy hasonlóan kritikus ponton és felszabadultan konstatáltam: nem nekem kell utánakapni, ledobni érte a kötelet, felhívni a mentőket (olaszul pfujj!), megmagyarázni az esetet, hogy „pedig mondtuk neki, hogy nyugodtan visszafordulhat bármikor, de ő mint egy öszvér (come un mulo), ragaszkodott hozzá, hogy velünk tartson…”


Csúszás közbeni nyugalmamat erősítette egy csenevész fenyőfa látványa, mely úgy egy méterre lehetett tőlem, ami észleléskor távoli, de aztán egyre közelebbi pontnak mutatkozott a le nem zuhanáshoz.

 Ekkor ellazultam, fellélegeztem, és rájöttem, milyen gyönyörű helyen élünk mi, itt a Dolomitokban, szórványmagyarságban, megélhetési- véndiákként, bakonyi hegymászós múlttal, ciszteres túlélőtúrás tapasztalattal…

 Elég annyi hozzá, hogy elkezdünk blogolni, mert van mit. Gergő, Eszter és én, a Monte Bondone és mi, a rebetli és a 20-100. Remélem, hogy fóruma lesz ez a hely annak is, hogy megbeszéljük, hogyan és hol éljünk pár éven belül egymástól nem ezer kilométerekre…

 

 

Tamás

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: monte bondone 800 as

A bejegyzés trackback címe:

https://800asok.blog.hu/api/trackback/id/tr874474625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása